Pages

22 Jun 2013

I'm Back as a Azian

Sy mengarang bukan untuk menyalahkan... Sy Mengarang bukan untuk mempertahankan... Sy hanya Mengatakan apa yg sy rasakan... Saya Kata Saya Rasa... Hehehehe... Ayat nak gegar je la sy nie..bikin org lain penasaran gitu...Actually, ini merupakan blog sy yg kedua ntok tahun 2013 nie .. Hahahaha.. Kedua? Hurm.. Dua cukup la kot... letak tiga nty, ade yg kata sy ni suka letak org ketiga dlm perhubungan.. so ntok kali ni biar duo yo la.. belajar untuk menjadi kekasih yg setia! ( SeTia PaDa YaNg DuA )
 Untuk tahun nie..dr Januari hingga ke sekarang bulan Jun, sy masih lagi GAGAL dlm mencapai matlamat dan azam sy. GAGAL tuh.. dari segala sudut dan aspek, semuanya saya gagal. Yg berjaya hanya satu. Berjaya buat org x sudah~sudah sakit hati ngan saya..Kalau ditanya pada sape-sapepon, sape-sapepon akan kata x mahu gagal! x mahu failed! semuanya nak cakap yg best~best walaupun kadang-kadang x setanding dengan ukuran di badan sendiri. Cum friend sy katakan.. cakap nak gud~gud jerk.. Hehehehe..xpe.. i still got 6 month untuk di kejarkan..Luaskan Kuasa Mu Azian.... 
 Untuk sejak~sejak kebelakangan nie, ade yg berkecil hati ngan sy.. makan hati.. bagi hati... tarik hati.. maen hati and hati~hati..Just because my name is Azian, so pasti nak hati~hati..Hehehehe..ntok awk..x payah nak hati~hati sgt ea..yakin dan percaya pada sy. Sometime sy mungkin gila, cum xder perasaan jerk, keras kepala, dan mungkin kadang-kadang nmpak snobbish atau buat~buat muka..tp pada masa awak merelakan hati awak ntok masuk ke dalam kehidupan sy, mengenali sy dengan lebih terbuka, ikhlas ntok bersama sy tanpa mempertikaikan siapa sy, pd waktu itu, saya boleh jamin, awak akan merasa selesa untuk bersama sy malah lebih selesa dari apa yg awak jangka. Hanya kadang-kadang sy juga perlukan masa..dan beri sy masa.. 
 Malam siang ku lalui Dengan debaran di hati 
Pengalaman teman-teman Membuat ku rasa bimbang 
Di dalam kehidupan Segalanya berkemungkinan 
 Hari ini aku tahu Ku tak meraguimu 
Kerna telah jadi bukti Kau setia pada janji 
Tetapi esok hari Tak tahu apa 'kan terjadi 
 Ku ingin pertahankan Sebuah kejujuran
 Ingin ku bersamamu Ke akhir hayatku 
 Namun ku tak berani Berjanji dengan pasti 
Kita hanya merancang Tuhan yang menentukan 
 Jangan kau salah mengerti 
Dengan pengakuan ini 
Usah disalah tafsirkan 
Bukan ku tak sayang 
Ku mahu kau menginsafi Dengan kehidupan ini 
Segala berkemungkinan Untuk terjadi 
 Need To Be Continue...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan