Pages

22 Jun 2009

Exam la...

Haduiiiiiii....ari nie ade exam la..2 paper plak tu. Satu paper Teknologi Logistik dan satu lagi Pengurusan Supply Chain..Ntah hape2 aje la yang saya dah jawab..

Boleh dikatakan hari yang tidak membosankan..pagi2 pukul 4 saya dan wanie dah bangun. Cadang2 nak pose tapi tersilap teknikal plak..wanie plak pepagi hari dah menari-nari..dah lah macam tu, boleh plak dia buat beranak anakkan sudu dan garpu..hahahaha!!!! wanie..wanie..

Kisah si Mun pula, pun lebih kurang same jugak. pepagi hari dah kena sambor dengan petir ( Gelaran bagi Ying )..hehehe...saya cuma mampu berkata-kata..Hambik kau..Padan muke kau..hahahah..dan selepas tu memang saye gelak giler2 ntok dorang room mate saya nie..

Sekarang nie, saya ada dalam doom 112. Group kak Hasnor.. si kecik sedang berbaring dikatil sambil menggaru garu kepala..mungkin terasa nikmatnya disitu.. si angah pula sedang melipat baju sambil bercerita tak sudah sudah..nak pergi JJ la..nak makan sate kajang la..nak beli garam la..ntah ape2 aje..siap leh nyanyi lagu nie lagi.."apo kono eh jang, ko monong ajo..orang ke bulan.."

Kak Hasnor pula tak bangun2 lagi tadi. Kemungkinan time dia lahir dulu, dia kembar dengan tilam..That y la dia kalau dah baring memang tak boleh bangun. Tapi dalam pada masa yang sama, tetap joint cerita sate kajang dengan angah. Dan nak joint pergi JJ. agaknya seronok sangat bila saya bayar RM18 hengget untuk duit minyak wangi Kenzo dan dengan duit tu lah dia berangan angan sangat nak pergi shopping kat JJ.

Sheila pula lagi tadi perhatikan saya. Sesekali dia baca buku sambil menggaru garu lengannya. Agaknya dia tertanya-tanya bilalah saya ni nak minum air cekelat yang dia buatkan tadi. Sheila ni orangnya lemah lembut..tapi kalo skali dia marah, semut nak buang air pon takot..

Buat wanie, mun, kak Hasnor, angah dan teman2 laen yang berpuasa ari nie, saya nak ucapkan selamat berbuka pose..Dan buat teman2 yang saya kejutkan tidur dorang dengan bacaan yassin tadi, saya minta maaf..tu ajelah cara yang saya ada untuk membangunkan anda..

Sekian Saje Ntok Ari nie..saya nak setop dulu. malam nie kami nak bincang tentang projek Model yang akan kami bentangkan nanti. Walaupun ianya satu pertandingan namun pada saya kalah atau menang, itu bukanlah satu perkara yang penting. Apa yang penting, Kerjasama dari kawan-kawan dan kepercayaan diri masing-masing..

Jangan Menduga Kemampuan Diri Sendiri Selagi Tidak Mencuba..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan